Alla inlägg under juli 2011

Jaoow, Jag e tbx! xD Visste ni att jag gillar tigrar oxå? Nt för att de e coola utan för att de e vackra o fina djur!!  Ja ska visa er foton:

         

Visst e de fina djur! :) Trotts att de e farliga så e de jätte fina! Det finns faktiskt vissa tigrar som e tama. Jag ska följa me min kompis till hans landställe och där finns det en djurpark o där finns det tigrar, elefanter, apor (som man får klappa), giraffer, lejon, isbjörnar o mke mer! Ska bli skitkul! Och där har de ett tivoli oxå! Som Grönalund fast mke roligare!! xD Aja, skriver nog mer sen! Hare gött!  // GangsterJusse xP

Haay Bloggen! xD Så Beckskinkan e på semester i USA?   Nice! Beckskinkan du vet väl om att jag kmr från USA? Jag föddes där. Mamma kmr från Sverige, men hon hade fått jobb i USA och pappa var där på semester. Mamma o pappa träffades o blev såklart kära.. De bestämde sig för att flytta in hos mamma i USA. Och ett år efter det så föddes jag o min tvilling brorsha Linus. Linus o jag e snart tretton den 27/8. Men sen efter tre månader så ville både mamma o pappa flytta till Sverige. Och det gjorde de. Sen föddes då David som nu e 10 år. Och efter det skildes mamma o pappa... Och då träffade min mamma en ny kille som e rik och då föddes min lillsyrra Gabriella som nu e 4 månader gammal. Kanske nt så JÄTTE kul historia ..   Men den e iaf sann! xD

Det var nog allt för mig just nu!

Skriver kanske mer sen! Hare gött // GangsterJusse xD 

tja alla beckskinka här JAG E I NEW YORK!!! xD kmer ha internet varje dag typ! fett soft...har just ätit middag på nåt ställejag åt pepparstek med pommes frites och bearniese sås (stavning?) gött xD men iaf jag e på typ världens bästa hotell azzå det finns 46 våningar  och fett nice utsikt mot century park en jävla massa skyskrapor o sånt xDDD...Jaja nu kan jag nt skriva mer gör det i morrn och kan tyvvär nt lägga upp bilder för det laddar hem en jävla massa data så see yaah!




beckskinka

chaaaaaaa alla tänkte bara säga nu på efter middan har jag nt kunnat skriva azzå först skulle jag o min morsa o min brorsa handla på ICA. vi handla skit mke godis (ska till Usa  i morgon ska sitta på flyget i drygt sex timmar så man mste väl ha lite käk med sig!) ja iaf sen skulle vi till bensinmacken i nån minut sen till konsum för vi glömde handla spaghetti (typiskt) sen åt jag middag och sen duscha jag så nu kan jag skriva igen. azzå detta e säkert tråkigt som fan att läsa men jaja... så imorrn ska jag alltså åka till Usa och e borta i två veckor men det finns internet iaf på ett av hottelen så den dagen  ,dagarna kan jag blogga men kanske nt. ok iaf nu ska jag visa en bild på....nånting  

Hahaha om ni undrar vfr jag o jusse har så mke djurbilder på bloggen så e det för både jusse och jag gillar djur jävlit mke vad jag har fattat det som så det e dfr okej jag vet skittråkigt inlägg men ni behöver nt kommentera om det jag vet.



beckskinka


Halloojj Bloggtittare! xD

Idag e tydligen bloggens tema: Djur! xD Så jag tänkte oxå lägga in lite bilder!

Här kmr några på söta Collies! De finns tre olika färger på de:


             



Visst e dem söta! xD Jag kanske skriver mer i bloggen sen! 


Hare gött!


GangsterJusse ;) 

cha beckskinka här jag tänkte typ visa bilder på lite djur idag venneh vfr men här kmer några: så nu lite bilder på hundar....hamstrar... katter.... tigrar....hästar....jaguarer.... 

så det var nog allt just nu vi ses!

 

 

beckskinka

 

tjaa alla beckskinka här det e present dag idag man får en....     

xDDDDD plus nya kläder


Kläder för datanördarJuly 28th, 2011

Tjenixen Pandor,

har ni redan quizat idag

Qui vadå? :shock:

Hehe, verbet quiza använder man när man gör ett quiz.

Max, din nörd. Dina kunskaper överraskar mig mer och mer för var dag. Du förvandlas till ett vandrande lexikon. Eller har du en smart vecka? :lol:

Jag vill bara hålla huvudet i trim under sommarlovet. Därför har jag redan svarat rätt på 6 av 6 frågor hos Oscar. Om det fortsätter såhär så kommer jag ha bronsmedaljen redan inom två dagar. :cool:

Om dina lärare visste hur mycket du studerar under lovet så skulle du nog vara deras älsklingselev! :D Det kan inte hända mig. Jag har bara svarat rätt på 5 frågor. På en fråga hamnade jag på hal is: Vad är trojaner på internet? Jag trodde att trojaner var en speciell hästras. :oops: Troja. Det var väl en berättelse med en stor häst, eller? Ordet “internet” missade jag också…äsch strunt samma. Jag kommer nog ändå att få musbrickan.

Lili har förresten sytt klart de nya kläderna. Datanördskläder! Nå Max, det är väl precis rätt för dig. ;)


Håll höjd

Ella och Max

Azzå det var skit svårt att bara kopiera kläderna så jag tog hela bloggen xD så re var nog allt...


see yaah!



beckskinka


 


Srry att jag nt har skrivit på bloggen på några dagar.. Asså internet hade pajjat TOTALT .... Men skriver mer sen, SKa in på panfu xP

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni om panfu?
 DET ÄGER!!!!!
 Det är rätt så bra
 Braaa!!!!
 hyfsat..
 Dåligt
 barnsligt...
 det suger!!!!!!
 Asbra!
 okej..
 VAD ÄR PANFU O.O?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards