Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Jusse här! xD

Av GangsterJusse och GangsterSkinka - 8 augusti 2011 10:50

Ledsen att jag nt har skrivit så mke på bloggen.. har haft så mke o göra !   Men nu e jag tbx på banan igen! xD Jag tänkte visa en rolig bild på en katt:

HAHAHAHAAHAH!       Skön katt.. Ägaren borde va mke stolt!  

Ja ska visa en till bild på en rolig katt.. Fast den e nog mest söt men.. :

HAHAH! Söt elr hur? ;)

Men skriver mer sen elr imorron! xD 


Hare gött!


GangsterJusse 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GangsterJusse och GangsterSkinka - 24 september 2012 20:01

Haha det var typ ett år sen jag skrev här senast :o Iallafall, jag har slutat på panfu för ett tag sen. Jag kom och tänka på panfu idag och på vår blogg! Haha! Jag tänkte skriva ett sista inlägg eftersom det kanske blir sista gången jag är inne här...


Hallooo allihop beckskinka här igen och det var typ 8 månader sen veckans panda var så jag tänkte att vi kunde ha en idag :) Och den lyckligt lottade vinnaren äääär.......... GREENBARREY!!! Jag valde honom för att han är schysst och hjälpsam perso...

;)


Halloooo allihopa beckskinkan här det var länge sedan XP. Iallafall så har jag typ börjat med panfu igen men det är inte säkert hur jag gör i framtiden med panfu men jag antar att jag iallfall kör några/nån dagar/veckor till. Jag loggade in häromdage...

Haalloojjj Bloggen! ;)   Jag tänkte informera er om att jag nt kmr skriva på bloggen särskilt mke, Jag har för mke läxor och annat skit i skolan som jag måste komma ikapp med.. T.T Jag har funderat på att faktiskt sluta me Panfu, Jag hinner ju en...

Hääjj Svääjjs! ;) Hallojj där Bloggen! ;) Idag hare väl nt hänt så mycket.. Men en sak hände i.. förrigår tror jag att det var. Då träffade jag Gadden på Panfu!! Det var så skönt att se henne efter typ två elr tre månader! :) Guud vad jag hade s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni om panfu?
 DET ÄGER!!!!!
 Det är rätt så bra
 Braaa!!!!
 hyfsat..
 Dåligt
 barnsligt...
 det suger!!!!!!
 Asbra!
 okej..
 VAD ÄR PANFU O.O?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards