Alla inlägg under september 2012

Av GangsterJusse och GangsterSkinka - 24 september 2012 20:01

Haha det var typ ett år sen jag skrev här senast :o

Iallafall, jag har slutat på panfu för ett tag sen. Jag kom och tänka på panfu idag och på vår blogg! Haha! Jag tänkte skriva ett sista inlägg eftersom det kanske blir sista gången jag är inne här. HAHHSHA jag tittade på dom gamla inläggen och jag var typ skit töntig.. ;__;


Todd, Felle, Musse, Cece, Gadden, Arv, Lusse,  Katte, Luke, Luki, Noxxi, Enlla, Hh, Beckskinkan, Nikki, Poff, Anna, superpandanmarcus, Fire, och så många fler! Ni har gjort så att jag har loggat in på panfu varje dag. Älskar er så himla mycket! Jag har inte träffat någon av er på sjukt länge och jag saknar verkligen er. Jag kommer aldrig glömma er, och jag hoppas att ni aldrig kommer glömma mig. Alla sjukt roliga minnen med er! Ni är alla mina bästa vänner, och jag är väldigt ledsen över att inte kunna ha någon kontakt alls med er.


Jag har inte sett Nikki på typ 8 månader och jag skulle verkligen vilja säga en sista sak till henne, men eftersom hon har slutat för länge sen så går ju inte det. Om nån ser Nikki eller vet vart hon är eller så, säg till henne att hon ska gå in på den här bloggen och läsa det här inlägget. Vill verkligen att hon ska veta..

Om du ser detta Nikki, så vill jag säga till dig att jag älskar och saknar dig såå jävla mycket. Det sårar mig djupt att veta att vi aldrig kommer ses igen. Jag lovar att aldrig någonsin glömma dig, och jag hoppas att du aldrig glömmer mig. <3


Det är skit jobbigt att veta att jag aldrig kommer träffa er igen. Det kanske händer att jag loggar in nån gång i månaden, men det är inte alls säkert.

Saknar er.


Om ni vill träffa mig en sista gång så loggar jag in på panfu på Torsdag den 4 Oktober.

Ni som läser det här, säg gärna till andra på panfu att gå in här och kolla det här inlägget. Vill verkligen att alla ska veta att jag kommer sakna dom jätte mycket och att dom ska logga in så jag får träffa dom, kanske en sista gång.


Snälla glöm mig inte. <3



Ha ett bra liv. Jag hoppas att ni får en jätte bra framtid! Kram kram / _Justin_  <3


24/9 - 2012

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni om panfu?
 DET ÄGER!!!!!
 Det är rätt så bra
 Braaa!!!!
 hyfsat..
 Dåligt
 barnsligt...
 det suger!!!!!!
 Asbra!
 okej..
 VAD ÄR PANFU O.O?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards